Pracownik
specjalista
Zakres obowiązków:
  • analiza trendów i najlepszych praktyk HR w szkolnictwie wyższym oraz informowanie o innowacyjnych rozwiązaniach
  • realizacja wybranych procesów rekrutacji i selekcji, tworzenie dokumentacji z nimi związanych
  • opracowywanie i wdrażanie programów onboardingowych dla nowych pracowników
  • udział w procesie wartościowania stanowisk pracy, w tym tworzenia kart opisu stanowisk pracy
  • współtworzenie strategii HRS4R w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim
  • współtworzenie i aktualizacja dokumentacji HR (regulaminy, procedury, opisy stanowisk)
  • współtworzenie i realizacja działań w obszarze employer brandingu
  • rozwijanie polityki well-being oraz działań wspierających równowagę między pracą a życiem prywatnym
  • prowadzenie działań w zakresie strategii komunikacji wewnętrznej i działań integracyjnych
  • tworzenie raportów, analiz i zestawień HR na potrzeby uczelni
  • analiza wskaźników HR (np. fluktuacja kadr, satysfakcja pracowników)
  • realizacja zadań z obszaru kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników
  • opracowywanie procedur związanych z procesami w BSP
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie polityki zatrudniania i rozwoju pracowników
  • udzielanie informacji pracownikom w zakresie polityk i procesów HR
  • współpraca w jednostce w zakresie dokumentacji pracowniczej i zmian personalnych
  • realizacja spraw kadrowych i personalnych pracowników Uczelni i osób zatrudnionych na umowy zlecenie
  • inne obowiązki dot. zakresu czynności zlecone na bieżąco przez dyrektora.
poniedziałek
07:30 – 15:30
wtorek
07:30 – 15:30
środa
07:30 – 15:30
czwartek
07:30 – 15:30
piątek
07:30 – 15:30
Przejdź do treści