Pracownik
specjalista
Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków

  •  analiza trendów i najlepszych praktyk HR w szkolnictwie wyższym oraz informowanie o innowacyjnych rozwiązaniach
  •  realizacja wybranych procesów rekrutacji i selekcji, tworzenie dokumentacji z nimi związanych
  •  opracowywanie i wdrażanie procesów onboardingowych dla nowych pracowników
  •  udział w procesie wartościowania stanowisk pracy, w tym tworzenia karty opisu stanowisk pracy
  •  współtworzenie strategii HRS4R w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim
  •  współtworzenie i aktualizacja dokumentacji HR (regulaminy, procedury ,opisy stanowisk)
  •  współtworzenie i realizacja działań w obszarze employer brandingu
  •  rozwijanie polityki well-being oraz działań wspierających równowagę miedzy pracą a życiem prywatnym
  •  prowadzenie działań w w zakresie strategii komunikacji wewnętrznej i działań integracyjnych
  •  tworzenie raportów, analiz i zestawień HR na potrzeby uczelni
  •  analiza wskaźników HR
  •  realizacja zadań z obszaru kultury organizacji i zaangażowania pracowników
  •  opracowywanie procedur związanych z procesami w BSP
  •  współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie polityki zatrudniania i rozwoju pracowników


poniedziałek
06:30 – 14:30
wtorek
06:30 – 14:30
środa
06:30 – 14:30
czwartek
06:30 – 14:30
piątek
06:30 – 14:30
Przejdź do treści