Pracownik
zastępca dyrektora
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
1. Realizacja spraw kadrowych i personalnych pracowników Uczelni i osób zatrudnionych na umowy zlecenie
  • przyjmowanie dokumentów z zakresu spraw kadrowych.
2. Realizacja procesu zatrudnienia, trwania i zakończenia stosunku pracy
  • przygotowywanie pełnej dokumentacji z zakresu zatrudnienia, prowadzenia i zakończenia stosunku pracy przydzielonych pracowników,
  • wystawianie na bieżąco zaświadczeń oraz wypełnianie druków zaświadczeń przedłożonych przez pracowników.
3. Gromadzenie oraz prowadzenie akt osobowych pracowników administracji  – Biuro Rektora, Biuro Rachunkowości, Biuro Rachuby Wynagrodzeń.
4. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i monitorowanie ich ważności, w tym zakresie współpraca z pracownikiem ds. bhp.
5. Prowadzenie kartotek nieobecności prowadzonych pracowników administracji – Biuro Rektora, Biuro Rachunkowości, Biuro Rachuby Wynagrodzeń, monitorowanie udzielania różnego rodzaju urlopów.
6. Przygotowywanie danych statystycznych dot. prowadzonych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
7. Bieżąca obsługa programów: Płatnik, Investors, Rektorat i innych potrzebnych do obsługi przydzielonych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
8. Przesyłanie potrzebnych danych pracowników i ich dzieci do ZUS.
9. Nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.

clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
Przejdź do treści